Outdoorové kampaně pro firmu Broker Consulting jsme vzdy vytvářeli s maximalním důrazem na sdělení a detailni práci s vizuální stránkou, která nepostrádala nadsázku....
Brožura nastiňující zaměření firmy a výhody pro zaměstnance vznikla jako jedna z prvních v zaváděném novém stylu v roce 2007. Od té doby byla mnohokrát doplňována a měněna ale základ námi nastaveného stylu přetrval....
Manuály zaměstnanců jsou šanony obsahující základní informace o důležitých oblastech firemní kultury a nauky pro konkrétní skupiny zaměstnanců. Pro nás to znamenalo vytvořit ucelenou řadu barevně odlišených šanonů, jejichž struktura byla zdůrazněna vloženými oddělovacími stránkami s motivy ilustrujícími obsah nasledující kapitoly....
Logo pro město Plzeň jsme vyhráli v roce 2005 s naším návrhem "pivo". Logo bylo střídmé, jednoduché, výrazově jasné, nezamenitelné a srozumitelné napříč narody i kontinenty. od roku 2008 bylo vystřídáno logem novým a setkat se s ním tak můžete už jen na našich stránkách....