Motiv pro obecnou marketingovou komunikaci společnosti INAIRCOM neměl jednoduché zadání – vytvořit vizuál, který bude o vzduchu a strojích na výrobu a použití stlačeného vzduchu a přitom bude výrazně odlišný od všech ostatních podobných motivů na trhu. Proto byly ve výsledku použity vzduchové bubliny se...
V roce 2014 jsme se rozhodli propojit stále se rozrůstající aktivity firmy Broker Consulting jedním propojovacím prvkem, který by byl dostatečně charakteristický a příhodný. Červená kravata, která byla v komunikaci používána již několik let byla jasnou volbou. Její použití pro propagaci velmi odlišných služeb bylo...
Pro rok 2011 vznikl pro firmu Schneider Bohemia vizuál především provokativně jednoduchý a civilní, který stlačený vzduch odzazuje pouze ve druhé významové rovině. Přesto však je vizuál poutavý a úspěšný....
Rok 2009 byl pro firmu Schneider Bohemia rokem mazlíčků. A mazlíčci potřebují na vzduch....
Outdoorové kampaně pro firmu Broker Consulting jsme vzdy vytvářeli s maximalním důrazem na sdělení a detailni práci s vizuální stránkou, která nepostrádala nadsázku....
V roce 2007 vznikl pro firmu Schneider Bohemia vizuál, který odkazoval na jednu z nejslavnějších fotografií historie – na fotografii Marylin Monroe, které vzduch vycházející ze vzduchotechniky hotelu nadzvedl sukni. Vznikl vizuál "jemně a cudně" pro mužskou část populace, který akcentuje vzduch, jeho možnosti a...
V roce 2007 jsme byli postaveni před úkol vytvořit maskota pro město Plzeň, které díky němu bude lépe komunikovat s dětmi a mládeží. Od počátku byl maskotem určen velbloud, který je od dob husitských válek ve znaku města. Zadání bylo jasné, ale vývoj kresby postavičky...
V roce 2006 jsme pro plzeňskou ZOO připravili kampaň, která využívala fotografie Jaroslava Vogeltanze (fotografa ZOO) a zároveň přinášela i další informace o tom, odkud jednotliví živočichové pocházejí a jak vypadá jejich přirozené prostředí. Kampaň byla vekorysá, na mnoha různých nosičích a pozitivní ohlasy byly...
Logo plzeňských Slavností svobody bylo vytvářeno pod tlakem neúspěchu loga původního, které nesplnilo očekávání a neodpovídalo charakteru celé akce. V této stísněné a velmi ostře nahlížené atmosféře byla tvorba poněkud nesnadná, ale výsledek , který přetrval již 13 let je více nežli povedený. Celé logo...